Wednesday, June 24, 2009

MAHALNYA HARGA MULBERI

1. Sewaktu dapat benih mulberi dari Dr Abd Wahab saya tidak pernah terfikir tentang berapa harganya tumbuhan ini.

2. Saya orang akademik, jadi cara saya berfikir tak sama dgn otak orang komersial. Saya meminati mulberi kerana tubuhan ini berbeza dan unik dari tanaman biasa. Dgn kata lain saya meminati mulberi bukan kerana wang tetapi kerana ianya MULBERI. Ada banyak ciri-ciri tanaman ini yg menimbulkan persoalan pada saya kerana itu saya sangat meminatinya.

3. Melayari blog MELUR saya terkejut melihat harganya,sedangkan saya cuma dapat secara percuma dari Dr Abd Wahab. Selepas ini bermakna bertambah-tambahlah kami akan lebih menghargai mulberi.

4. Klik gambar di bawah utk tahu tentang harga mulber yg mengejutkan.


Benih mulberi hitam

Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

Blog Archive

  ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO